Ano, jak vidíte, máme nový e-shop. Nové řešení s sebou nese potřebu se znovu, pro lepší ceny, zaregistrovat. Děkujeme.

Reklamace

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami kupujícího ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Lhůta pro uplatnění reklamace
Veškeré zboží nabízené prostřednictvím stránek Boardmania.cz je nové a vztahuje se na něj zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
Blíže viz Reklamační řád.

Místo pro uplatnění reklamace:

MontEgo.cz s.ro., Pekařská 1639/79a, 747 05 Opava.


Blíže viz Reklamační řád.

Co udělat pro rychlé vyřízení reklamace:

Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE"
Dodat vyplněný Reklamační list, kde jsou uvedeny Vaše kontaktní údaje a popis závady, event. průvodní dopis, který obsahuje výše uvedené informace. Stáhněte si vzor ve formátu: PDF, MS WORD.
Přiložit Doklad o nákupu, nebo jeho kopie, případně jiný důkaz o nákupu v našem obchodě.
Záruční list - pokud byl vystaven
Blíže viz Reklamační řád.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace. Pokud máme veškerou potřebnou dokumentaci, vyřizujeme reklamace rychleji.

Blíže viz Reklamační řád.

Veškeré informace uvedené na této stránce mají informativní charakter. Závazně platí obchodní podmínky a reklamační řád.